Jānis Palkavnieks stāsta Jelgavniekiem par efektīvu sociālo mediju izmantošanu komunikācijā ar klientu

2013. gada 18. martā Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrā 86 uzņēmēji, uzņēmumu un iestāžu darbinieki un citi interesenti tikās seminārā, kurā Draugiem.lv grupas runasvīrs Jānis Palkavnieks runāja par efektīvu sociālo mediju izmantošanu komunikācijā ar klientu.

Semināra vadītājs stāstīja, ka mūsdienās ne vien sociālajos medijos, bet jebkurā citā pārdošanas kanālā uzsvars tiek likts uz laimes sajūtas sniegšanu klientam, nevis skaitļiem un aprēķiniem. Kā būtisku faktoru klienta apkalpošanā J. Palkavnieks uzsvēra patīkamas darba vides nodrošināšanu uzņēmuma darbiniekiem.

Ar piemēriem tika demonstrēti pozitīvie un negatīvie uzņēmumu komunicēšanas gadījumi sociālajos medijos kopumā un sniegti padomi, kuras no izplatītajām komunicēšanas metodēm ieteicams izmantot uzņēmumiem, kuri lieto tieši draugiem.lv.

Semināra noslēgumā J. Palkavnieks atbildēja uz dažādiem dalībnieku jautājumiem - no atšķirībām starp oficiālo un neoficiālo uzņēmuma lapu draugiem.lv, līdz vecāku iespējām kontrolēt bērnu, kuri lieto draugiem.lv, drošību internetā.

Galerija

Jānis Palkavnieks stāsta Jelgavniekiem par efektīvu sociālo mediju izmantošanu komunikācijā ar klientu
Atgriezties