Notikumu atskats
Gatis Krūmiņš informē par Latvijas uzņēmējdarbības vides izmaiņām pēdējo 100 gadu laikā

30. maijā Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā (ZRKAC) notika seminārs “Uzņēmējdarbības vide pēdējos 100 gados: ko varam mācīties no pagātnes, skatoties nākotnē”. To vadīja vēsturnieks, Vidzemes Augstskolas asociētais profesors un vadošais pētnieks Dr. hist.... Lasīt vairāk »

Uzņēmēji iepazīst digitālos rīkus intelektuālā īpašuma aizsardzībai

21. maijā Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs (ZRKAC) sadarbībā ar Patentu valdi organizēja bezmaksas tiešsaistes semināru “Digitālie rīki uzņēmējiem intelektuālā īpašuma jomā”, iepazīstinot ar aktuālākajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem intelektuālā... Lasīt vairāk »

ZRKAC aizvadīta "Digitālā nedēļa 2024"

No 13. līdz 18. maijam visā Latvijā, tostarp Jelgavā, norisinājās Digitālā nedēļa, kurā piedalījās arī Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs (ZRKAC), organizējot bezmaksas pasākumus jaunu digitālo prasmju pilnveidei dažādām mērķauditorijām. 13. maijā pedagogiem... Lasīt vairāk »

Zaļajā nedēļā interesenti noskaidro, kā veidot un izmantot piemājas kompostu

Zaļās nedēļas ietvaros 9. maijā Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā (ZRKAC) notika bezmaksas izglītojoša meistarklase “Špikeris piemājas kompostēšanā”. Meistarklasi vadīja vides pārvaldības inženiere un “Komposts LV” satura autore Zane Kopštāle,... Lasīt vairāk »

Zaļā ģimenes diena pulcē lielus un mazus

8. maijā Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā (ZRKAC) norisinājās Zaļā ģimenes diena, pulcējot bērnus un pieaugušos dalībai izzinošās meistarklasēs un darbnīcās. Bērnus sagaidīja tīro mežu aizstāvis Cūkmens, aicinot rūpēties par dabu un allaž savāk aiz sevis... Lasīt vairāk »

Pedagogi apgūst aktuālākos mākslīgā intelekta rīkus izmantošanai mācību procesā

29. aprīlī Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā (ZRKAC) notika pedagogu profesionālās pilnveides kursi “Mākslīgā intelekta (MI) rīki pedagoga darbā”, kuros klātesošie apguva aktuālāko digitālo rīku darbības principus, iespējas un to iekļaušanu mācību... Lasīt vairāk »