3. decembrī Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā, lai atbalstītu pedagogus bērnu pozitīvās uzvedības veidošanā un korekcijā, notika semināru cikls pedagogiem, skolu atbalsta personālam, vecākiem un citiem, kuri ikdienā saskaras un risina uzvedības problēmu jautājumus bērniem ar komunikācijas un uzvedības traucējumiem.
Izglītības iestādē pedagogi nereti izjūt saspringumu jautājumos, kas skar bērnu uzvedību. Uzvedības traucējumi pirmsskolā un jaunākajā skolas vecumā būtiski atšķiras no pusaudžu un jauniešu uzvedības traucējumiem ne tikai izpausmēs, bet arī to pedagoģiskajā ietekmēšanā – jo vecāki bērni, jo grūtāk ir mainīt jau izveidotos nepiemērotās uzvedības modeļus, tāpēc būtiski ir pamanīt izmaiņas un sākt uzvedības koriģēšanu jau agrā bērnībā.
Darbs bija organizēts trīs seminārnodarbībās:
Dalībnieki uzzināja par dažādajiem skolēnu neuzvedības cēloņiem un preventīvām novēršanas iespējām. Lektore Līga Bērziņa sniedza konstruktīvus, praktiskus paņēmienus uzvedības problēmu novēršanā, izskaidroja iemeslus, kādēļ bērns vai skolēns tā rīkojas, pastāstīja ka daudzas problēmas var atrisināt, nevis mēģinot mainīt bērnu, bet veicot pavisam nelielus pielāgojumus vidē.
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati, Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. | SAPRATU |
> Sīkdatņu izmantošana > Personas datu apstrāde |