Kā izveidot uzņēmuma lapu Facebook?

Zemgales reģiona kompetenču attīstības centra (ZRKAC) Uzņēmējdarbības atbalsta nodaļa 8. jūlijā organizēja cikla “Digitālo prasmju ABC uzņēmējiem” pirmo semināru “Kā izveidot uzņēmuma lapu Facebook?”. Semināru vadīja ZRKAC Uzņēmējdarbības nodaļas galvenā speciāliste Gundega Fedotova. Tajā dalībnieki varēja uzzināt par to, kas tad īsti ir Facebook, kāpēc to būtu jāizmanto uzņēmējdarbībā, kādi ir pirmie soļi, lai izveidotu uzņēmuma profilu, kādas ir platformas iespējas, kā arī tika sniegts nelies ieskaits satura veidošanas pamatprincipos.

Pirms veidot sava uzņēmuma profilu, svarīgi ir atbildēt uz četriem būtiskiem jautājumiem. Pirmkārt, kāpēc es vēlos savu uzņēmējdarbību veikt Facebook? Vai tas ir saistīts ar komunikācijas veidošanu, reklāmas iespējām vai ko citu. Otrkārt, ir jāsaprot, kas ir mana mērķauditorija, kuru es vēlos sasniegt, kādas ir viņu vērtības, paradumi, intereses un prioritātes? Treškārt, kādu ziņu es vēlos nodot klientiem, kādu labumu tas dos viņiem, ieskaitot, protams, pašu uzņēmumu. Vai tas būs saistīts ar izglītošanu un padomiem par un ap konkrēto uzņēmējdarbības jomu. Ceturtkārt, jāizvērtē, vai ir gana daudz resursu – cilvēkresursu, laika un arī finansiālo, lai to varētu veltīt sava uzņēmuma konta izveidei un uzturēšanai Facebook.

Visa semināra gaitā dalībnieki uzdeva sev aktuālos jautājumus. Piemēram, vai ir iespējams uzturēt vairākas lapas, uzņēmēji vēlējās precizēt uzstādījumu nosacījumus, lai saņemtu vai tieši otrādi, nesaņemtu kādus paziņojumus. Kā labāk pārvaldīt sociālos mediju kanālus, ja tādi ir gan Facebook, gan Instagram, kā strādāt ar komentāru sadaļu, kāda ir labā prakse attiecībā uz iesūtīto ziņu, jautājumu vai komentāru atbildes sniegšanas laiku.

Ar semināra prezentāciju var iepazīties šeit:

Semināri ciklā “Digitālo prasmju ABC uzņēmējiem” domāti uzņēmējiem, kam ir neliela pieredze digitālo prasmju izmantošanā un tiem, kas vēlas tās attīstīt. Semināri notiks tiešsaistē. Dalība semināros ir bez maksas un vietu skaits – ierobežots. Nākamais seminārs paredzēts 18. augustā  pulksten 10, un tajā varēs uzzināt, kā veidot vizuālo saturu ar tiešsaistes rīka “Canva” palīdzību. Pieteikšanās šeit.

Turpmākie semināri plānoti par šādām tēmām: “Mūsdienīga uzņēmējdarbība Instagram, “Vizuālā tēla veidošana jaunajiem uzņēmumiem”. Vairāk informācijas: rakstot uz e-pastu uznemejdarbiba@zrkac.jelgava.lv vai zvanot pa tālruni 63012155.

Atgriezties