Mērķa auditorija Klientu apkalpošanas speciālisti, uzņēmumu, iestāžu un organizāciju vadītāji, speciālisti, darbinieki un ikviens interesents, kuriem darbs ar cilvēkiem ir ikdienas darba sastāvdaļa Mācību rezultāts Veidota izpratne par to, kā ikdienā novērtēt savu darbību un kā veidot atgriezenisko saikni, apgūtas dažādas metodes saskarsmē ar klientiem, ko var izmantot ikdienas darbā un komunikācijā ar citiem cilvēkiem. Kursu noslēgumā tiek izsniegta ZRKAC Apliecība. Mācību procesa norise Mācību ilgums – 24 mācību stundas. Vienas mācību stundas ilgums – 45 minūtes. Mācības notiek vakara grupās. Nodarbībās tiek izmantotas dažādas darba formas un metodes: lekcijas, praktiskie darbi, piemēru analīze, kļūdu analīze, vingrinājumi, grupu darbs, lomu spēle. Studenti saņem mācībām nepieciešamos izdales materiālus. Maksa Vienam studentam grupā: 192,00 EUR. Informācija un pieteikšanās
Tālr.: 63012155, 63012169. |
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati, Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. | SAPRATU |
> Sīkdatņu izmantošana > Personas datu apstrāde |