Praktiska ievirze digitālajā mārketingā
        

Šis kurs būs piemērots katram, kuram nav vai ir nelielas priekšzināšanas digitālajā mārketingā, taču ir nepieciešamība apgūt aktuālus rīkus un pielietot tos uzņēmuma mērķu sasniegšanā vai personīgā zīmola attīstīšanā.

Nepieciešams:

  • Pamatzināšanas darbā ar datoru.
  • Ja kursi norit attālināti: divi monitori vai viens monitors + viedtālrunis, jo uz viena monitora jūs sekojat līdzi pasniedzēja prezentācijai un stāstījumam, bet uz otra - praktiski darbojaties.

Mācību rezultāts

Kursos jūs apgūsiet zināšanas un praktizēsiet uzdevumus tēmās:

  • Digitālā un sociālo mediju mārketinga tendences.
  • Noderīgi rīki digitālā satura monitorēšanai un satura radīšanai.
  • Digitālo kanālu un sociālo mediju profilu sakārtošana.
  • Efektīvu tekstu rakstīšana.
  • Vizuālā satura vadlīnijas un noderīgas nianses dažādu rīku izmantošanā.
  • Mērķu uzstādīšana un rezultātu analizēšana.

Mācību procesa norise

Mācības notiek klātienē vai attālināti – tiešsaistes režīmā.

Kursu ilgums: 24 mācību stundas (1 mēnesis).

1 mācību stundas ilgums - 45 minūtes. 1 nodarbība ilgst 4 mācību stundas.

Iespēja mācīties pēc individuāli pielāgotas programmas un Jums ērtā laikā.


Maksa

Vienai personai grupā: EUR 186.00


Informācija un pieteikšanās

tālr.: 63082101, 63012158, 26602618;
e-pasts: talakizglitiba@zrkac.jelgava.lv
www.zrkac.lv; Svētes iela 33, Jelgava, LV-3001

Atgriezties